It's our lifes...

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofie - 3 juli 2010 18:31

Heej alla!


Kom hem för ett tag sedn fråg backracet, gud vad varmt det var däruppe! åkte med Teresi i bilen upp för hon ville inte åak själv, så då hon körde vart det lite kallare iaf för det fläktade ju:D Sedan skjutsade hon hem mej för att jag ville hem ovh hon med X)  sedan då ajg kom hem så skjutsade Tjabo mej och mamma Till ragund för jag skulle hämta mina saker och då följde Becky med hem te mej så vi ska åka raggarbil på crosuingen ikväl! :D Plus att jag har blivit lite brun! Påb bröstkorgenx)  Becky märkde de:P


Hare bra alla!


Pusspusssopsssssssss

Av Sofie - 3 juli 2010 00:21

Heej alla!


Kom hem för att tag sedan, rolig kväll tog massa massa bilder som kommer upp någon dag.X)  Snygga bilar alla hade som tävlade. Kommer inte riktigt ihåg vem som vann men Pappa kom iaf på andraplats i tävlingen:D Synd att ahn in vann men 2:a  blev ju också bra:D Och jag vet ej om jag ska till backen i morgon för kke inte har någon skjuts och william fyller år x) Men kke trampmobben som becky säger! Heheh! Pappas bil var iaf snyggast!  Hehehe:D


Kke blir bilder i mrogon eller på Söndag! Kommer hem te mamma då, och på måndag ska jag förmodligen in till storastaden ÖSTERSUND x)  inte så stor men man kan ju överdriva lite :D Meen nu ska jag faktiskt kika lite på film asså,  men då får vi ju höras i morgon bitti dårå! puss puss goodnattt alla söta killar och Tjejer hare bra så hörs vi i morgon, och glöm inte att drömma sött nurå! :D


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSS

Av Sofie - 3 juli 2010 00:21

Heej alla!


Kom hem för att tag sedan, rolig kväll tog massa massa bilder som kommer upp någon dag.X)  Snygga bilar alla hade som tävlade. Kommer inte riktigt ihåg vem som vann men Pappa kom iaf på andraplats i tävlingen:D Synd att ahn in vann men 2:a  blev ju också bra:D Och jag vet ej om jag ska till backen i morgon för kke inte har någon skjuts och william fyller år x) Men kke trampmobben som becky säger! Heheh! Pappas bil var iaf snyggast!  Hehehe:D


Kke blir bilder i mrogon eller på Söndag! Kommer hem te mamma då, och på måndag ska jag förmodligen in till storastaden ÖSTERSUND x)  inte så stor men man kan ju överdriva lite :D Meen nu ska jag faktiskt kika lite på film asså,  men då får vi ju höras i morgon bitti dårå! puss puss goodnattt alla söta killar och Tjejer hare bra så hörs vi i morgon, och glöm inte att drömma sött nurå! :D


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSS

Av Sofie - 2 juli 2010 14:41

Heej sötiiisar!


 Hur mår alla?

Jag känner att jag är på jätte super bra humör:D är typ klar nu så  satte mej vid datan och blogga lite:D

Ikväll ska vi käka grillat!  Igår var jag inge sugen på de men jag hade blivit ännu mera sugen nu!

Vad ska ni äta idag?


Jag längtar så himmla mycket till ikväll, jag tror att det är för att jag ska ner på byn :D  Och i morgon är det ju backrace och William fyller 10 så jag vet inte om jag ska stanna här eller om jag ska till backen, jag vill både och med jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Snälla hjälp mej :D


Hare bra i eftermiddag och kväll! Min kommer bli super:D


Puss pusss pussss:D

Av Sofie - 2 juli 2010 10:46

Heej!


Klev upp vid nio i morse, och duscha för vi ska på Crantz Challenge idag vid Centrum och vi ska cykla ner och tillbaka så sammanlagt kommer vi cykla 1,4 milx). Sedan så käkade jag frukast och nu tänkte jag blogga lite!

Det är så sjukt fint väder ute, ungefär 25-26 grader varmt:D Sol sol sol!  Äntligen:D  Och prefekt grillväderx)  Fast jag har inte så kalla kläder:(((


Hare bra idag så får vi se om vi hörs i eftermiddag,


Puss! <333

Av Sofie - 1 juli 2010 22:50

God kväll:D


Nu snart ska jag lägga mej och titta på film med Rebecka,  Planet 51:D  Jag somnade igår när jag tittade på den så vi ska kolla klart på den nu:D Men tänkte bara uppdatera lite:P


Sov gott och dröm sött så höres vi i morgon! :D



Puss och kram!

Av Sofie - 1 juli 2010 16:50

Heej alla!


Idag efter att jag hade vaknat så spelade jag och becky need for speed carbon, och splea lite spelx)  Och nu snart ska  jag äta fisk, sprödbakat forskfilé, gott:D Men vi får höras ikväll!


Vad ska ni äta?


puss<33

Av Sofie - 1 juli 2010 16:50

Heej alla!


Idag efter att jag hade vaknat så spelade jag och becky need for speed carbon, och splea lite spelx)  Och nu snart ska  jag äta fisk, sprödbakat forskfilé, gott:D Men vi får höras ikväll!


Vad ska ni äta?


puss<33

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards