It's our lifes...

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Sofie - 6 juli 2010 19:31

Heej allesammans^^


Ni kanske inte fattar min rubrik men ja satt och titta på ett par solbrillor så då fick det bli de x) Jag har letat jätte mycket, och jag kan inte hitta kabeln som man överför bilderna med:( typsikt. Så ajg får leta vidare oc hoppas på att hitta kabelnx) Men ajg ska göra mitt bästa för att hitta den:D

Idag har jag inte gjort särkillt mycket, ätit jordgubbar och varit med Becky en snabbis^^ Vill vara md henne igen (a :D  Ska nog ta och ringa henne^^

Sofeling@hotmail.com

Kände bara  för att lägga ut min e-post på bloggen  inge aning varför  men tänkte om ni vill nå mej elr så:D

men nu ska ajg fortsätta letaefter kabeln!


  

Av Sofie - 6 juli 2010 16:20

Heej:D


vI har köpt jordgubbar, jag har tjatat på mamma jätte länge och äntligen så ha vi köpt:D Det kostade bara 12.50 kr kilot. Sedan då jag och Beckz skulle köpa mjälk hade dom stängt jordgubbs ståndet:P  Snat ska jag laddaupp bilderna. Men ska bara äta lite jordgubbar först:D ^^ Aviis?:P


Hur mycket jordgubbar har ni ätiti?:D


                          

Av Sofie - 6 juli 2010 13:11

Heej alla!

 Vaknade för en halvtimme sedan, så jag åt lite och sedan loggade jag i på fb och bdbx) Sedan nu tänkte jag blogga lite:D Sitter tyvärr vid fe data så akn inte ladda upp bilderna på bilarna, men dom kommer:D  Sedan hoppas jag på att få vara med Becky idag <3 men vi hörs senarex)


Hare bra :D


Puss puss och puss

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards