It's our lifes...

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Sofie - 10 juli 2010 22:15

Heej!


Bella kom inte hit igen jag vet ej varför men hon har ej ringt men hoppas på att få träffa hon senare i veckan, kanske till helgen:) Nu ska jag ta och titta på lite filmx)

vi hörs!


  

Av Sofie - 10 juli 2010 18:00

Heej!


Nu har Bella gått hem, för dom skulle grilla hemma hos henne så hon skulle äta lite mat, men hon kommer tillbaka senare:D  Hoppas ja!

Jag och bella satt vid en stol och funderade om vi ville ladda ner en bra komedi film, men då rabblade hon upp en massa som jag redan hade sett-.- så då om jag på DEN VITA STENEN, det är typ en gammal film som jag tittade på då jag gick på fritids och då gick  jag i klass 2  tror ja x) Någon som har en bra hemsida där man kan ladda ner, eller en bra komedifilm:D

www.thepiratebay.org, www.tankaner.com och www.tankadir.com (tankafett) är dom jag vet om iaf x)

Vore jätte snällt om ni sa en bra komedi/drama film:D

  


Av Sofie - 10 juli 2010 13:19

Heej alla!


Nu ska jag snart sticka iväg och vara med Isabelle Pettersson, det var ett tag sedan nux) Det kommer bli roligt att träffa henne<3

Vi hörs!


  

Av Sofie - 10 juli 2010 12:10

Heej !


Jag gick och lade mej igen vid 8, jag somnade och sov tills nu, x)  vaknade för att min lillebror -.- satt och spelade hög musik på datan! Men nu ska han fara till mina kusiner,plus att de vart nog lite sol ändå:D hehe:P vädret verkar stå på min sida ändå(: aja nu ska jag käka frukost! 

  

Av Sofie - 10 juli 2010 07:38

Heej!


Vaknade nyss, väldigt tidigt denna morgon:( fattar inte varför jag inte sov så länge dag, plus att det är inte så fint väder ute heller:( Tur att man badade igår medans det var fint väder:) Men klockan är ju bara kring 8 det kke kikar fram en sol lite senare:D  man kan ju alltid hoppas, eller hur? :D

Hare bra, vi höres senare



  


Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards