It's our lifes...

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Sofie - 23 juli 2010 20:02

CHACHABLOGGEN!


Hahah, var bara tvungen xD  kom fram för ett bra tag sedan, riktigt seg bil resa:O Även fast att det inte var så himmla långt:P Jag hittade inte headsettet till Mobilen så jag kunde inte lyssna på mobilen... MEN!  jag fixade musik på min ipod:P super super bra ju. så lyssnade på bra musik hit:P  Fick höjja lite extra så man slapp lyssna på mammas dåliga musik -.-

Vi år grillat idag, mumms! sedan ska jag nog snart färga håret:P VILKEN FÄRG KANSKE NI UNDRAR, haha! det får ni inte veta :D  elr jo, på söndag elr måndag xD

Men nu ska jag titta på lite bloggar^^ ses!



Av Sofie - 23 juli 2010 08:30

Hej!


Klev alldeles nyss upp, hålla på att föraöver musik på min mobil, för det vill inte funka på ipod. Jag attar inte varför:O  Aja, får väl ta reserven denna gång dårå:(  synd är bara att den drar så jävla mycket ström... (PGA VATTENSKADAD MOBIL+BATTERI ) Men om jag laddar den nu fullt så som jag gjorde går innan jag gick ovh la mej kanske den hålla ända vägen fram till sundsvall med musik... DVS 1-1.30 timme-.-'

Men nu tänkte jag berätta något roligt för er!

Igår då gick mamma på bingo, och då vann hon högsta potten:D

Grattis till Mamma:P

Här ser ni en bild som jag gjorde om igår^^


Den om gjorda!

  Orginala bilden!  



Hoppas ni tyckte dom var fina!

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards