It's our lifes...

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Sofie - 15 juli 2010 22:47

Heej!


Det var varit en ganska bra dag, jag har varit hos Rebecka,

  

Vi år grillat, vi körde 4-hjuling spelade kort och lite annat^^ I morgon är det ju marknad, så då ska vi vara med varandra. Också efter de ska jag till dom och vara där hela helgen! Ska bli roligt:D  Hoppas vi ska bada något, har kanppt gjort de i sommar... Kanske 1 eller 2 gånger. Heheh^^

Jag har äver kollat på en film, hos jennie och Andreas, the wolfman. Den var inte så bra, tycker inte om sånna dära filmer så mycket xD hehe... Vi drack te till och käkade mackor till filmen och  det var ju inte helt fel:D

Men vi får väl höras i morgon bitti innan jag går på marknaden ;)

Kanske inte blir så roligt efter som jag inte har några pengar, men det ska nog gå ändå, förmodligen så ska jag ta ut pengar, men jag vet ej :P


  

Av Sofie - 15 juli 2010 14:45

Heej!


Alldeles strax ska jag fara till Beckz, hoppas jag:) Om det inte blir några hinder...

Men jag tror det ska gå bra!

Av Sofie - 15 juli 2010 12:41

Hej hej hej!


Sitter nu och tjurar framför datan, för det är så fint väder ute och ingen vill ihita på något,  elr det är egentligen inte de utan jag har ju inte ens försökt få tag i någon, er jo kanske 1. Men det är också en annan anledning varför jag är sur-.- Mamma har gjort arbetsscheman för oss!  Det står att vi ska städa, diska duska, osv-.-  Inte en sådan glad överransking vah?

Aja jag får väl stå ut...

Men det är ju bra att vädret är fint^^ Och mamma vill att vi ska städa rummen i denna värme! :((((



  

Av Sofie - 15 juli 2010 10:54

Heej!


Vaknade vid 10 idag, en lite tjej som hette saga smällde ner en tallrik i golvet xD Så då vaknade jag ju såklart! sedan så han jag inte gjort s¨mycket mera, kanske ska ta och klä på mej:)


  

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards