It's our lifes...

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Sofie - 5 juli 2010 20:16

Heey:P Hemma igen for upp te krokvåg lite:P


Hörs i morgon då jag vaknar! Ska fösöka ladda upp bilderna då;)


kraaams

Av Sofie - 5 juli 2010 19:22

Heej alla!


Nu har jag sakffat en ny design, lite ljusare och  lite blått och andra färger! Hoppas ni tycker lika som jag att den vart bra:D Inte den bästa men jag är inte så bra på att göra desiger heller xP

men nu ska jag fara en sväng!



Pussopusspuss

Av Sofie - 5 juli 2010 17:46

Heej, nu är jag tillbaka från DÖDAFALLET!  Det var super skojj, vi gick igenom hela berättelsen om när Magnus Huss tömde sjön, plus att vi lekte lite ocksåx) Fast när jag var där så funderade jag och Becky, visst det hade varit roligt men hela alltde hadde ju blivit kring 300-400 kronor och jag/vi känner att det blir för mycket pengar så vi bestämmde att inte vara med. Hade det kostat mindre hade vi abolut varit med men nu vart det inte så:(  Syns Synd.  Men nu kan jag ju få sovmorgon hela veckan,  i guess x)  Ska börja fundera hur min blogg ska se ut, har ju alla bilder på den andra datan så ska nog snart byta data xP Och dom bilderna har jag bara på datorn såX) Men det går ju alltid att ta nya:) Men inte idag tror jag:P Plus att bilderna från Krantz Challenge kke ni också vill se? eller:P




Pussspussssopuss

Av Sofie - 5 juli 2010 08:02

Heej!


Nu vare ett tag sedan jag uppdaterade, men det har inte funnits någon tid, så denna morgon tog jag chansen att skriva:) Snart vid nio tiden ska jag och Rebecka, gå till någon place och sedan ta bussen till döda fallet för att sedan spela teater:) kommer bli roligt hoppas ja! Så nu äter jag frukast och bloggar och längtar tills dess:D Plus att jag kanske inte har sagt det men mamma bakar jätte goda mackor, jag äter dom nu:D så goda! :D

Och under denna veckan mellan 09.00-15.30  kommer jag inte kunna blogga, jag lär ju inte kunna göra det så mycket denna vecka hellerx)  Hoppas ni inte blir sur på mej. Och under denna vecka ska jag byta design så ni kan ju kika in varje dag för man vet ju aldrig när jag laddar upp den(:Fast först måste jag göra 1 också, men det tar inte så  längexP

Vad ska ni göra idag?



Pussspussss

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards