It's our lifes...

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Sofie - 12 juli 2010 23:28

Heej!


Blir så rött på folk ibland som inte kan stå för vad dom säger!  Det är i oerhört fegt och lågt, till och med lägre än glocanet!

Nu snart ska jag gå och lägga mej, vart ganska sent i går faktiskt. och i natt har jag inte någon torktummlare bevid mej, som shoar sej och har sejxP 

Så ville bara  säga god natt^^


GOD NATT^^ 


Här ser ni lite bider som jag precias gjorde om:D

Dom ser ungefär lika dana utx)

     

Jag och Rebecka:D


      

Mitt öga


  

  

Jag


    

Jag


Lite flummiga biler!

men färg glada:)


GOD NATT^^


  

Av Sofie - 12 juli 2010 20:47

Heej!


Jag har ingen aning om vad jag ska skriva! Jag gör ju liksom inget på dagarna, kompisarna bor typ för långt bort och hemma finns det ju inget att göra, och vi har inga penga så vi ska inte åka någonstans heller:(   aja,  det finn inget man kan göra!

Vad ska ni hitta på i sommar?

 Var för ställer jag ens sånan frågor, det är ju ändå ingen som svarar dom:O


  

Av Sofie - 12 juli 2010 17:33

Heej!


Har inte updaterat så mcyket  i dag men jag har ju inte varit inne så mycket heller:) Jag har bla städat min garberob! x) Och försökt fixa en mobil, men mamma ska snart köpa en åt  mej:D funderar på att skaffa en gul mobil! Det är min favoritfärg! Gult gult gult, hehe^^

Plus att jag tog ett bad i dag också, i badkaret:D Kände att jag behövde ett bad:D

Men ni får ha det så bra:D Vi hör ikväll!


  

Av Sofie - 12 juli 2010 09:34

Heej!


Klockan är nu halv 10 och gud vad jag är trött asså. Men det kanske var för att min kusin höll mej vaken igår till, kanske halv 3:O Hon satt och garva och lekte och massa saker i sängen inatt-.-  Men till slut lyckades jag somna, och nu var det ju så varmt så kunde inte vara där inne.

Idag ska jag fösöka hitta på någe, men de finns ju inte så mycket att göra i denna skit by-.-

  

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards