It's our lifes...

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Sofie - 7 juli 2010 22:56

Heej alla!


Var ingen övernatting för varken Becky eller Anna, Kom inte ihåg när jag var med båda dom två sammtidigt. Skulle verkligen vilja göra det igen, aja man kan inte få allt här i världen. Har precis kollat klart på 1 av 3 filmer som jag ladda hem i dag för jag tänkte att  man skulle kolla på en av dom med Becky och Anna, men får ju kolla på dom själv då, inge mer med dex) Men nu skaja snart gå och lägga mej, tidig kväll i kväll!

Tänkte uppdatera i morgon bitti också då jag vaknar:P


  





Av Sofie - 7 juli 2010 16:22

Allt blir bara piss idag! Anna kunde inte komma, för hennes mamma sa ifrån och sedan vet jag ej om becky kan komma heller:( Och min nya design vart helt helt feel, och den nya jag gjorde försvann! allt är så jävla dåligt jusst nu, plus att jag är sugen på isglass, men jag lär ju inte kunna äta de heller:( hrmf!

Visst jag har pengar men dom ska jag ju spara!  Plus att jag vill se ECLIPSE!  NU!!!

Baajs:(




  


Av Sofie - 7 juli 2010 14:32

Heej!


Nu är jag snart klarx) ska bara fixa mej också:D sedan så ska ajg nog ta och ringa becky och kolla om hon vill hära här eller hemma, det tippar nog på att ho vill hära hemmax) Det brukr vara så:P men det är alltid värt ett försök at fråga! Anna skulle iaf äta hemma x) Hehe:P

Jag är inte riktigt säker på om jag vill byta design, är inte rikigt nöjd  med dens om jag har nu:(  jag menar ingen svarade ju på om ni tyckte den var fin så förmodligen rä den ful:(

aja, nu ska jag ta och fixa mej, måste verkligen köpa ett par byxor, jag använder typ bara leggings nu:O


  

Av Sofie - 7 juli 2010 12:54

Heey!



Nu ska jag ta coh hoppa in i duschen sedan ska jag kolla klart på filmen:D



     

Av Sofie - 7 juli 2010 12:25

Heej alla!


Inatt ska två pollers sova hos mej:D Det kommr bli awesome! sak försöka uppdatera så mcyket somjag kan:D kommer även ta lite bilder hoppas jag:D 


VAD SKA NI GÖRA IDAG?



  

Av Sofie - 7 juli 2010 11:12

Heej alla!


Sov hos Rebecka i natt så bloggade inget igår innan jag gick ch la mej, vi hade super skojj:D Vi spelade MONOPOL, jag kom tvåa, helt otroligt trodde jag skule komma sist som vanligt men nej då denna gång kom Rebecka sist:( Och Nathalie vann:D  Grattis till hon:D hihi, sedan innan vi gick och lade oss så kollade vi på Farsan, men han tyvärr inte kolla klart på den:( så nu har jag laddat hem den x)

Idag ska jag försöka få tag på Anna också ska jag leta efter överladdningskabeln tll kameran och sedan ska jag duscha också:D  Gud så skönt!


men nu snart kommer nog min bror och ska ta datan så får nog gå här ifrån:D Jag skulle ju bara ladda ner en film medans han åt x)


  

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards