It's our lifes...

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofie - 30 juni 2010 21:54

Hej sötisar!


Innan jag coh Rebecka ska leta reda på lite fakts om Bio i sundsvall och bussar osv, så tvingade jag becky att låna datan lite granna!  Tjatade på henne att hon ej skulle spela treasureile -.- Liiite dryyygt asså bah shiiet! Hehe, det blir nog ECLIPSE ändå! YES! Och vet ni vad?!

Det åskade idag, och rengade, och då de  åska blev det blixtrar också! Till coh med  strömavbrott:( twice!!!!!!!!!  Inte så roligt faktikst:D


Ska ni hitta på ikväll då? :D


Pussssssssssss<33333333333


Av Sofie - 30 juni 2010 18:29

Tja tja tja!


Idag åt vi Plättar, ganska gott!

sedan så skulle vi ringa till biografen för att förboka platser till eclipse (Twilight3) och ställa lite frågor!  Så när vi ringde så svarade dom ej!  så dåligt asså, men sedan så gick vi in på sf hemsida, då kunde man ej kolla i Östersund så nu försöker vi sälja biljetterna, gud så misslyckat asså!


aja vi kommer nog på någe:D

Puss<3

:D

Av Sofie - 30 juni 2010 12:58

God  morgon :)

Igår kunde jag inte somna innan 2 igår för att  en mygga surrade i mitt öra:(  så tillslut lade jag täncke över huvudet och sedan så somnade jag x) Och sedan vid tio i morse så klev jag upp x)  Varför sover jag inte länge nu för tidn?:(

Nyss var jag och hämtade posten med Rebecka. bara höstcollectionen av ellos hade kommit x)

Så då jag kom in tänkte jag blogga lite granna:D


Nästa vecka ska jag försöka fixa en ny design:D  En ljus:P

Hare bra alla!


Puss<3

Av Sofie - 29 juni 2010 22:16

Tjao!


Nu snart ska jag titta på film med Rebecka, vet inte vilken ännu men det lär ju bli någon roligt iaf:D Igår tittade vi på scooby-doo och piratmysterietx) Ganska rolig faktikst:D

Idag efter att jag hade klipptmej så käkade jag kyckling och sedan for vi till bölex)  Jag satt i bilen typ hela tiden för jag vill inte ha myggbätt, men ändå fick jag ett! :( sedan så fasnade jag längst bak i bilen också och fick ett litet hål i mina leggings x) 


God natt!


Puss:D

Av Sofie - 29 juni 2010 15:23

   Heej(:

Tänkte uppdatera lite innan jag ska till frissan:)

Nu är jag hemma och skriver för att jag for lite tidigare för mamma var ändå ute med bilen(: Sedan  efter klippningen ska vi köpa lite glass:)  gott!

Jag för några dagar sedan på bilden(:


Hare bra sötisar så hörs vi senare:D


Puss puss <3

Av Sofie - 29 juni 2010 11:08

Heej sötisar!

Jag uppdaterade inte igår för att jag for till min stödfamilj, och jag ska vara där hela veckan,  så jag vet itne om jag kommer kunna uppdatera då mycket under veckan men jag ska göra mitt bästa! :D

Idag ska jag klippa mej :D På min salong!


Hur  mår ni sötisar?:D


Puss<3

Av Sofie - 28 juni 2010 12:00

God morgon alla!


I morse då jag vaknade så tittade jag mot mina nerdragna parsienner, sol sol sol!  jippie äntligen, också klev upp och gick in i varldagsrummet och tittade på graderna,  bara 15 + :( då blev jag besviken. Så jag tänkte  äsch, man kan ju gå ut lte senare så ajg satte mej och blogga istället:D 

Igår då anna var  här med mej, så släppte vi ut min lilla fågel Chili:D Så han flög runt i mmitt rum!

Vad tycker ni? Ska jag lägga ut några roliga bilder?

Han kanske inte är så intressant men han är väldigt väldigt agressiv och rolig;)

Enjoy! :D

Han gömmer sig bakom något:D     Men tillslut vågade han  klättra upp Hna försöker bita mej:P  ser ni mitt  finger  på hans fjäder?   

Också försöker han bita luften? :O


Hoppas ni fick ett glattskratt:D


Jag kommer uppdatera lite granna underdagen med:D 

Men vi hörs 


Puss 








Av Sofie - 25 juni 2010 11:57

Heey bby<3



Idag så är det midsommar,gud var skojjsigt^^  och vet ni vad? jag har kollat klart på alla sesonger av THE OC!   äntligen, gud vilket roligt sista avsnitt de var:D 




Hare bra!  puss

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards