It's our lifes...

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofie - 31 juli 2010 10:27

Heej!

Vaknade typ för ett tag sedan, filmen vi såg på igår var typ bra xD sedan nu spelar vi Wii,  heheh typ bowling och lite sånt xD  Fölorade mot en 5 åring x)


ses!

Av Sofie - 30 juli 2010 22:38

Heej!


Har uppdaterat lite idag jag vet, men det spelar ju inte såda stor roll när man inte har haft så mcyket tillgång till datorn xP Vi for och fiskade idag, jag fick 2 myggbätt, iaf vad jag har hittat och napp 3 gånger. Sedan så har vi spelat kort idag, förlorade på de, och sedan då vi spelade monopol, förlorade jag 3 gånger på 1 spelomgång! Heheh, turet  i spelena varade inte på min sida idag, hrmpf:((((  Men vad gör väl det? xD Nu snart ska vi kolla på en film, ni vet nog redan vilken,  En shopaholics bekännelser (stavning) hoppas den är bra nu då:P  Hoppas jag kan sova också, har ont i magen:(

Hörsimorgonbitti

Godnatt:*

Av Sofie - 30 juli 2010 13:18

Heej!


Vart en sen uppdatering idag x)  vaknade ungefär halv 11 elr något liknande. Åt frukost och sedan for vi en sväng, josefin kom och hämtade Glasögonen sammt kameran och lite pengar:P  Hon ska till Åland så då ska hon köpa godis på taxfreen (Stavning-.-')  Sedan kan jag ju berättia vilken film vi tittade på, Bröllops duellen (Bride wars) heter den x)  I kväll ska vi kolla på En shopaholics bekännelser. Den verkar bra! Sedan någon dag/gång ska jag försöka kolla på Shrek forever after! Heheh x)

Hare bra!

Av Sofie - 29 juli 2010 21:53

Nu ska vi snart kolla på film;*

Av Sofie - 29 juli 2010 16:35

Heej!



Nu har vi kommit hem till Ragunda igen, vi for ungefär igår vi nio och kom  hem idag vid 3^^ Innan vi for in  till Lit så stannade vi i stan, då hittade jag en ur gullig väska, för 50:- REA på den:P sedan så var de marknad, och då såg vi skit snygga schtekar glasögon, Beckz köpta ett par svarta och jag Mörklila,  och sedan så köpte jag ett par till Josse också, svarta med lite glittriga prickar?x)  sedan då vi var i lit så åt vi grillar och hade de mysigt, och chips dricka och godis vart det efter maten, mmmm!

Dom som vi bodde hos hade 3 Barn, Lina Arvid och Allan! Super söta kids;) riktiga charmtroll:P  Sedan vi 11 lade vi oss i tältet, helt myggfritt och det var inte så kallt heller!  Men gud var fuktigt det var på morgonen:P Vi klev upp vid halv 10 kke;)  sedan käkade vi frukost och sedan for några och fiskade, jag följde inte med x)

Sedan nu snart om 20 min blire Lax!


Vi hörs!

Av Sofie - 27 juli 2010 14:24

Heej!


Nu ska vi snart käka så tänkte uppadera lite innan maten:P Det blir kyckling pasta idag xD Kommer ej ihåg om jag har ätit de men jag tror de iaf! sedan efter maten ska jag duscha:P


Vi hörs!

Av Sofie - 27 juli 2010 11:36

Heej!


Vet inte riktigt när jag vaknade i morse, men det var inte så sent iaf! Och äntligen har det börjat blivit fint väder igen:) Så bra, vi ska ska åka till LIT i morgon och tälta x) Men det blir bara 1 övernattning så vi kommer hem på torsdag igen :P

Sedan idag tror jag att vi ha mycket att göra ;D

Synd är ju också att jag inte kan bada pga  att ha tagit hål i näsan x(


Men vi hörs!



Av Sofie - 26 juli 2010 18:18

Heej!


Kom hem från Sundsvall för ett tag sedan:P Nicke skulle köpa en mobil, så då for vi in! Hittade inte något:(  Fast jag letade inte så nog heller:P Sedan så åt vi mat då vi kom hem och nu tänkte jag fixa en låt till josefin så då uppaderade jag på samma gång^^ Lika bra de.

Nu lär vi ju ska hitta på någe inne, efter som att det är så fult väder ute idag!

Vi hörs!

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards