It's our lifes...

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofie - 31 mars 2010 16:08

Heej alla!

Idag på skolan hade vi tipspromenad,fick åtta av fjorton rätt :O bättre än vanligt, otroligt nog -.-' och i morgon ska vi till håsjö int så roligt....



pusspårejj

Av Sofie - 28 mars 2010 18:40

Heej alla!


Jag har inte bloggat på några dagar jag vet, men jag har inte varit hemma så då blire lite svårt, Men jag är hemma nu.

I helgen har jag varit i stan/spikbodarna, det var jätte roligt, jag lärde känna några nya människor,

Therese Olsson

Ebba Eklund

Petter edler

och

Ida Jonsson

Det var roligt. Jag bella Therese och Ebba hade de jätte roligt i lördags kväll, både på Donken och på tågsationen, hehe....  Inga kan ha haft roligare säger jag  bara :P Och igår sov jag hos bellas mormor:O oroligt nog :P sedan så tog vi fyra bussen hem. Gud vad dryg bussresan var -.-'  det kändes som en evighet. Men jag överlevde.

Och jag vill bara passa på å säga att till veckan är de HÄLSOVECKAN plus prov -.-' känns inte riktigt roligt de heller:(  men men men vi får höras


Pusspårejj:P



Av Sofie - 25 mars 2010 20:22

Heej alla!

Idag så var det torsdag då, som alla redan vet men ville bara ha något att säga, plus att jag har ont i huvudet, och axeln, tack för de Anlie! har typ värsta bulan på huvudet, hoppas du är nöjd nu, och jag kan typ inte heller tugga för då gör det apont, ja "RÅKADE" gå in i en pelare  och slog in tinningen och axel, hmm  allt  är  ditt fel ANNELIE SOFIE NÄSSTRÖM, Plus att några bajjsungar SIMON OCH BILLY tog min mobil och sms till någon person (nämner inte något namn) att jag ville knulla med han, hmmm, väldigt moget grabbar -.-'

men nu ska jag ta det roliga som jag hoppas att ni kommer gilla (:

Jag är nu med bella och vi har det roligt, vi lyssar på ägiga låten  Salem al Fakir- KEEP ON WALKING :D  den är bra(not), och sedan ska vi till stan i morgon:P


KUUUL:D





pusspårejj




Av Sofie - 24 mars 2010 20:40

Hej alla!


Jag valde att börja om från början, från och med nu så bloggar jag hära :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards