It's our lifes...

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Sofie - 11 juli 2010 22:35

Heej!:P


Har varit en ganska rolig kväll! Erik, min kusin, Eriks kompis och jag, lekte kurragömma! Ganska länge sedan jag gjorde det och man måste ju ställa upp för sin bror ibland. Även om vi inte alltid är sams, hehe^^  Sedan så spelade vi lite spel, och nu så tittar på jag på en film på mitt rum med min kusse, raise your voice. Den har varit borta ett tag och härromdagen hittade jag igen den så tänkte, varför inte:D  Ska snart kolla om någon vill leka GÖMMA NYCKEL!  Det är men absoluta favorit lek, även om inte många vill leka den x)  Förut så bestämmde ju erik lek nu kan väl jag få göra det:D  Hoppas jag iaf^^

Men vi hörs senare:D


  

Av Sofie - 11 juli 2010 17:46

Heej!


Ni kanske undrar varför jag har bytt namn på min blogg, och det var för jag var less på mitt gamla namn, men jag vet inte riktigt om jag ska ha kvar namnet:P

Vi får väl se!

Har precis kollat klart på en gammal godig, Livet är en schlager!  Det känns som om de var tusr år sedan jag såg den sist:D  

Oc min kusin hade bestämmt att hon skulle sova här och åka till mormor i morgon, ja men då så efter att filmen var slut så sa hon,  nej jag tror jag vill sova hos momma. Då sa jag, jaha så du ville bara sova här för att du ville kolla klart på filmen?:O  Gud vad lss ajg blir på na! hon är jätte snäll och de, men ibland e hon lite jobbig





Av Sofie - 11 juli 2010 15:43

Heej!


Skaffat ny bloggadress!


www.cheese.bloggplatsen.se



  

Av Sofie - 11 juli 2010 13:54

Nu har jag äntligen hittat överladdnigs kabeln till Kameran!

Här kommer snygga bilder på snygga bilar^^

Laddar inte upp alla bilder som jag tog, utan bara 1eller 2 bilder på varje bil:D


Pappa körde på Backracet, han körde även med sin röda,             Gillar denna bil!     pappa!  Pappa!   PAPPA!   Pappas bil den röda, och en snygg bil den till vänster:D Pappa slog ut den,   

Fjor årets vinnare i Crantz challenge

 Tereses bil i Backracet     Jag coh Rebecka, den bjuder vi på:D   Snyygga bilen!  Älskar den!    Gillar bilden!      

Vist var dom snygga!?

Överladdningskabeln låg på mitt rum i ett elutag-.- att jag inte har sett den:O

Bilderna får ej kopieras utan mitt tilstånd!



  

Av Sofie - 11 juli 2010 11:18

Heej alla!


Gud vad trött jag är denna morgon:O  Jag menar,jag gick ju inte och la mej så sent. Strax efter 12 och jag klev upp vid 11, men jag lär ju piggna till underdagen. Nu håller jag på och laddar hem Den vita steten, hoppas den är lika bra som förr:) För då tyckte jag att det var jätte bra, hehe^^

  

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards