It's our lifes...

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofie - 19 juli 2010 19:26






          



Heej!


Tog en massa bilder idag med Rebecka, efter att vi hade kollat på Eclipse^^

Här fins 5 av ca 100 bilder^^ Kommr nog ladda upp bilder efter bilder:D

jag lovar^^ Alla är verkligen roliga:D  Men ja tog dom 5 som vi tog då vi var i sängen typ:P


    

Av Sofie - 19 juli 2010 10:18

Godmorgon^^

Vaknade typ vid 10, gick och satte på lite te och satte mej vid datan^^

Har ingen aning om vad jag ska skriva bara typ att Rebecka ska komma hit idag och titta på Eclipse med mej. Förmodligen så ska hon sova över hos. Men är inte säker^^  har inte hört något om de men, jag får väl hoppas:D  Och jag har längtat som fan efter att få se Eclipse och nu ska jag finally se den:*  puss för de:)

Men nu ska jag ta mina knalla och dricka lite te:P 

  

Av Sofie - 18 juli 2010 23:48

Heej^^


Snart ska jag nog sova:P men vi får väl se:D

God natt^^

Av Sofie - 18 juli 2010 20:34

heej!


Alldeles nyss så satt jag och Anneli och ksrek för att det fans en stor mygga i köket! Anneli sprang runt och skulle döda den med mjölkpaket medans jag skrek xD Medans min underbara Tigerkaka var i ungen:D  Nu är den klar:P  Glömde ströbrödet men det gör inget för den vart god ändå^^

Och snart så ska jag duscha! elr kanske ta ett bad i badkaret^^ inte säker ännu^^



  




Av Sofie - 18 juli 2010 12:15

Heej!


Bloggade iget i morse för vi hade det typ fullt upp kändes de som^^  Men nu är jag hemma så tänkte sätta mej vid datan lite:P

Vaknade vid typ 10 i morse:P då var alla redan vakenxD

Men nu ska jag hitta på något, vi hörs !

  

Av Sofie - 17 juli 2010 22:50

Heej!


Vart Övsjö ändå idag när vi badade. Så när jag kom hem så jag skulle hämat min bikini så fick mamma ett samtal utav jennie att dom också skulle dit xP Så då badade jag lite med dom också! Mad gud vad kallt det var till en början.

Sedan hämtade vi rebeckas syster hos deras mamma så hon följde med hem och då spelade vi typ monopol tror jag, elr vi kanske åt först men vi spelade iaf monopol:P sedan har vi gjort massa andra saker också:P typ spela kort:P


Men nu ska jag sova, tror jag:P

God natt

och

  

Av Sofie - 17 juli 2010 11:10

Heej!


Igår då vi stack iväg och grilla korv, vare jätte mycker mygg och knott:( USCH, hatar dom mer än att fiska... vill bara flytta någonstans där det inte finns mygg och äckliga saker-.- i vilket som så grillade vi krov, men inte jag:P var ite så sugen. Men det vär väl rättså kul igår ändå.


Jag vaknade för ett tag sedan, då jag klev upp så käkade vi frukost och bestämmde att vi skulle fara och bada.  Vi bestämmde i Övsjö, men nu så vet vi inte om det blir öratjärn-.- Vill inte dit:(((


  

Av Sofie - 16 juli 2010 20:05

   Hej!


Nu har jag kommit hem från fiskningen^^   dock så fiskade inte jag men Beckz gjrorde det och wille och filip och några andra. Rebecka, wille och filip fick fisk. Dom andra fick säker det också det men jag vet inte rikigt, hehe. Och nu när vi äntligen hade kommit hem, då vara det inte länge för vi ska bort och grilla korv hos rebeckas släktingar... Vill faktiskt inte det, jag har varit ute så mycket idag...

Men vi hörs!



Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards