It's our lifes...

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofie - 22 juli 2010 19:14

Heej!


Bakade lite ida efter att ha städat rummet, vart inte all någe lyckat:( Men får väl göra ett nytt försök senare^^ och just nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på -.- min något blire ju. Dock så kom inte Jennifer eller Bella idag:( hrmpf! Hade ju sett fram emot de ju!


  

Av Sofie - 22 juli 2010 12:29

Heej!


Var in och kikade på Fokis blogg, då såg jag en rolig tävling som jag tänkte vara med i. Man kan vinna presentkort från www.saray.se 

Om ni vill vara med kan ni kika in på fokis blogg!

http://fokis.se/2010/07/tavling-vinn-presentkort-pa-saray-se/#comments

Lycka till!



Av Sofie - 22 juli 2010 11:18

Heeej!


Nu är jag typ klar med städigen, jag ska bara byta gardiner och bytta sängkläder^^

Sedan är jag klar. Sedan få jag ju vänta en vecka tills att få städa rummet igen:D Hehe^^ somsagt mamma har ju fixat städ och jobb scheman för oss, och då på torsdagarna är våran städ dag...

Men nu ska jag kolla om golvet har torkat:P ses

    

Av Sofie - 22 juli 2010 08:50

Heej!


Vaknade tidigt idag, faddar inte varför jag inte kunde somna om. Vaknade typ runt 8 och snart ska jag väl käka frukost.

Idag måste jag städa rummet-.- inte så roigt faktiskt! Men det är ju tur att inte vädret är så fint:P Slipper det vara så varmt ialla fall.

Men efter städningen ska jag vara med Bella och Jennifer, tror jag:)

och sedan i morgon ska ajg ju som sagt till sundsvall,  aningen med bella eller utan bella. Får se hur det blir^^ Men jag kan ta med kameran, om ni vill se bilder:P

Men vi får väl höras kommer nog blogga då jag städat färdigt:)

  

Av Sofie - 21 juli 2010 20:47

Heej!


Sitter vid datan hemma nu, tänkte blogga lite och sedan läsa endel bloggar^^

Bella har gått hem fast vi ska nog ses i morgon också. Då kommer nog även Jennifer hit:P Vill täffa hon innan hon åker till västerås! Och sedan på fredag ska vi åka till sundsvall^^ Är någon slags crousing i matfors som vi ska gå på då!

Men ni får hare så bra^^ Kanske loggar in senare ikväll och uppdaterar:D


  

Av Sofie - 21 juli 2010 15:05

   Heej!


Vaknade vid 12 i morse och då hade mamma datan.

Isabelle sov här inatt och igår tog vi lite roliga bilder^^ Kanska kan ladda upp dom som vart snyggast^^                 


Haha:P

Jag tog också hål i näsan igår:P



Av Sofie - 20 juli 2010 18:43

Heej!


Har varit i stan i dag, köpte ingenting typ x) Följde bara med för att det var roligt xD

Är nu med Bella och vi ska väl hitta på någe,

Här kommer lite bilder från igår:D


      


Inte så roliga, men iaf något att titta på^^

Av Sofie - 20 juli 2010 08:57

Heej!


Är vaken tidigt i dag, jag ska åka in till Östersund med Mamma och Jennie^^ Hoppas det blir roligt:D

Här kommer ännu lite mera bilder från igår:D


  

      



Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards