It's our lifes...

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Sofie - 23 augusti 2010 20:33

Heej!

Har kollat på lite AA idag, är innen på 77de avsnittet på första säsongen, och jag började ju bara för ett litet tag sedan^^  Ikväll så ska jag titta på CS:NY :) Det är så bra så man kan inte sluta titta på det xD

På torsdag så ska vi till öratjärn med klassen -.- Jippie! Det var så roligt i sexan då vi var där! Och nu har jag lovat Bella och Beckz att jag ska sova över med dom också... Vet ej om det kommer blir så kul faktiskt. och jag undrar verkligenhur jag ska kunna sova typ där med bara Beckz och Bella. Lääskiiigt, eller hur!

Aja, man vi får höras!


    

Av Sofie - 23 augusti 2010 14:14

heej!

Började skolan idag som många också gjort! Läraran sa att de skulle vara ur mycket förändringar som helst på skolan när vi kommer till baka i höst! PUUH! VILKET SKÄMT ASSÅ! Man märkte ju kappt att dom gjort något åt skolan? :O Det är iaf vad jag tycker. Vi fick även veta lite saker som var bra att veta men jag kommer int ihåg en dugg tyyp:) Jo  några saker. Dom har flyttat FRAM lunchen 1 TIMME. Kvart i tolv ska vi äta lunch nu-.- Plus att vi slutar kvart över 3. Dom har inte bara förlängt lunchen utan skoldagarna också! Gud vad jobbiigt! Men som sagt det är ju sista äret nu på Anders-olof skolan:) Det är skönt:) Men vi får höras!

Här kommer DAGEN LÅT! :D

Hoppas ni gillar den!

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards