It's our lifes...

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Sofie - 13 augusti 2010 17:36

Heej!

Hemma nu:) Gick bra idag, sålde lite dåligt bara men hoppas det lbir mera ikväll! Vi bestämmde där uppe att vi skulle komma till baka ikväll och jobba för skojjskull, jag menar vi kommer ju ändå inte få någe lön för de idag och det var ju rättså kul så varför inte:D Vi fick även gratisbiljetter till inträde, men dom sålde vi till morsan och hennes polare;) Är ändå för Ung xP Ja, men ville bara uppdatera och säga att jag lever:) Vädret har skött sej i dag med;) Prefektväder:D

Men vi får väl höras:)

Ska ni hitta på ikväll sötisar? ^^

Pussehn:D

Av Sofie - 13 augusti 2010 07:27

Heej!

Jag var nog ganska snabb idag för jag fick typ en timme tid mera än vad jag räknat xD Men det var ju bra:P Fast jag är inte klar än, väntar på att håret ska torka... :P

Allt bra med er idag sötisar?^^

Jag har ingen aning om när jag kommer hem xD Men det blir ju någon gång vid 5 tror jag:) Men då lär ju datan va upptagen så vi får se då jag kan uppdatera ;)

Men hare bra!  Så hörs vi!

Have fun everybody!

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards