It's our lifes...

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Sofie - 1 augusti 2010 22:25

Heej!

Har precis kollat klart på en bra film:P Ska nog försöka titta på 1 film till innan CSI börjar! Annars får jag se klar den efter eller i morgon:P Ska nog sova hos Rebecka i morgon, hon ska vara hundvakt så då tänkte jag hålla henne sällskap:P It will be really fun! Men om jag ska hinna titta på en film ska jag nog sluta nu!

Vi hörs i morgon:P

Sleep tight and sweet dreams! Good night



Av Sofie - 1 augusti 2010 13:21

Heej!


Nu är jag hemma!

Har super ont i min fot:( Jag skulle hoppa in i duschen, och då skulle jag da föra drappriet och jag drog lite för  snabbt så jag råkade nudda en spegel så den for ner i badkaret på min for:S  AJ! så jag stängde av vattnet tog min handduk och gick ut till mammat,  4 hela blodfläckar på golvet i badrummet  mist 10 på en handduk och 12 inne i tv rummet och då gick ajg endå bara ram och tillbaka, och två fläckar på mammas matta :S woops! (fläckarna var ganska stora också) Men förstå vad det gjorde ont och blöde:O  Så nu har jag ett plåser på foten och ny duschad och klar :P

Och vill ni veta en rolig sak? 

IDAG ÄR DET 1 AUGUSTI OCH DET ÄR BARA 20 DAGAR KVAR!! TILLS JAG FYLLER ÅR:P 15!   btw äre 22 dagar kvar tills skolan börjar-.-'  fast på min födelsedag är mamma på klassträff och de vill hon inte missa så vi firar min dag antigen före elr efter den 21:A :P


Men vi hörs!

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards