It's our lifes...

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Sofie - 3 augusti 2010 23:36

Heej!


Nu snart ska jag nog gå och lägga mej nu, jag är ganska trött för a klockan är ju typ vid 11^^ Haha närå. Är pigg som ett fucking jävla troll:P Haha, jag ser ju ut som ett också x) Eller hur?  Plus att min design gör de med:P  Haha närå! Men vi får väl höras i morgon^^


Have fun!

I  drop by tomorrow, hugs and kisses, everyone!




Av Sofie - 3 augusti 2010 21:03

Heej!


Somsagt, josefin han bestämmt sej för att komma hem ikväll för i morgon får hon besök. Hon sa de iaf, *host*btw, henner kille kommer hit*host* Hehe, jag kanske inte har sagt något om att josefin skulle köpa lite godis åt mej på taxfreen (stavning) men dom kommer iaf idag också. Plus att the camera, kommer också, och där har jag massor med great photos!  Hoppas ni kommer gilla dom i morgon, inte äker på om hon har tagit så mycket, men mina bilder kommer iaf upp:P


Have fun!

 

I drop by later, hugs and kisses, everyone!

Av Sofie - 3 augusti 2010 19:14

Heej!


nu är jag lite besviken faktiskt! Min design vart inte så som jag tänkt mej.

What ever, may well have this in two or three days now then! It is not exactly like life or death:O It could be, but it is not, right?!

Förut babblade jag ju o att jags kuelle baka, men nu vet jag inte riktigt om jag ska göra det xP Vi får väl se! mabey, mabey not! vart så himmla tråkigt helt pöltsligt!

I don't know why exactly, but I'll figure it out^^


Have fun!

I drop by later, Hugs and kisses, everyone

Av Sofie - 3 augusti 2010 17:48

Heej!


Somsagt, jag skulle ha behövt en ny design! Blir så less ganska snabbt på dom jag har och det är ju alltid roligt snygg med lite Changes, eller hur:P

Men nu har jag dragit mej hemmåt och jag vet inte, kanske man ska ta och börja göra en ny design:P  I would probably have a yellow this time, it is my favorite color! I feel so happy when I see yellow, so why not?  Och det är ju något possetivt om man blir glad varje gång man gå i på ens egen bloggsida^^  Men jag vet inte hur länge det tar men inte så länge, men jag måste skaffa lite insperation först! Heheh:P

Then when I'm done with everything, so I'll probably bake a bit^^ Ja har kännt mej så godisugen dom senaste dagarnar xP 


Have fun!

I drop by later, hugs and kisses! everyone:P

Av Sofie - 3 augusti 2010 11:15

Heej!


Vi vaknade för ett tag sedan, vi käkade frukost och satte oss framför tv:P Sedan ska vi typ gå en lång promenad med Diezel. Och efter de har jag ingen aning om vad vi ska göra xP Hehe, det är ju bli något fun! Vi tänkte gå från rebeckas hus ooch sedan bort mot kullstaskolan och sedan mot polistationen och in mot hammarvägen och sedan upp för backen och sedan är vi klara x)  Gjorde en kort sammanfattning, det är längre än vad du tror, I think :p Hehe, men diezel är ju like it.  Men vi går höras senare


Hugs and kisses

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards