It's our lifes...

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Sofie - 6 augusti 2010 19:09

Heej!

Har typ suttit vid datan hela dagen, var ut ens väng på smulans grill och åt Chicken bits med mos x) Gott faktiskt, ni borde pröva det;P 

I talk to Bella on the phone now:) It's fun, she is on Ullared;) can you imagine what fun for her: D I want to be there to! Do you!?

Iaf, vi pratade om att hon kunde komma den 21/8  (This month By The Way)

It Will be so fun! Hope the others can also come here then!

 men detta skulle bara bli en liten uppdaterning!


Have fun!

I drop by later

Av Sofie - 6 augusti 2010 13:06

Heej!


Sitter nu och väntar på att då kolla på 2 filmer xP


Have fun!

I drop by later

Av Sofie - 6 augusti 2010 11:22

Heej!


Do you know what? - I morse så vaknade jag av att min fågel pep, hela morgonen !-.- sjukt jobbigt x)


Do you know what? -  Jag har en vit t-shirt med annansaer på mej idag x) 


Do you know what? - Nä inte jag heller faktiskt xD


Idag vhar ja ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, ville vara md Anna men hon jobbar/ska jobba idag så-.-  piss! Plus att det är DIGILOOOOOO  idag och jag kan inte gå:(((  SÅ  FUCKING BAD!  Men aja, fins väl något annat man kan göra? eller:O Och idag vill jag käka grillat! Hehe:P Hoppas det blir så då, ganska bra grillväder faktiskt <3 Men vi får höras!


Have fun!

I drop by later:D

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards