It's our lifes...

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Sofie - 2 augusti 2010 21:52

Heej!

Jag har precis rengjort näsan och bytt nattplåster, (måste ha det för annars poppar den ut och växer igen) sedan har jag bytt plåster på min fot också xD  Förut så nämnde jag förmodligen om någon film? eller hur, aja what ever vi tittade iaf på Sex and the City 2^^ It was really good! And I mean it ... Ni som inte sett den borde verkligen göra det ;) Sedan så har vi också spelat kort, Chicago var det, bara något litet efter som att vi bara är två xP Sedan har jag försökt övertala becky om att spela Monopol, men hon tycker inte om det då man bara är två pers x) It is a shame because I like it a lot x) Sedan tänkte vi kolla på CSI också, har äntligen fått Becky att kolla på det :P Men vi missade det för det börjar nio, och klockan är typ över 10 så :( Men men, undrar om det blir prepris xD But we will have fun tonight, hope they have a fun game?


Av Sofie - 2 augusti 2010 15:13

Heej!


Ja ni ser ju rubriken, vi ska titta på film och kanske spela lite spel och hare roligt ikävll! Love it, Hope you have the same fun as I tonight :P  Vi kommer verkligen ha fun! Ni har förmodligen märk att ja har börjat med Englska i min blogg^^ Det är bara för att jag gillar Englska språket så mycket:)


Av Sofie - 2 augusti 2010 11:45

Heej!


Nu snart ska jag kolla klart på filmen som jag började på igår, CSI  avsnittet hade jag redan sett så då började jag titta på en film ist! Och nu måste jag följa med mamma ner till tvättstugan. Fast att jag inte har några rena kläder och typ pyjamas på mej. aja spelroll,  momma kan ju hjälpa na! :P heheh (:

Be yourself, and do not let anyone else determine your life!

 

 

Vi hörs!

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards