It's our lifes...

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Sofie - 4 augusti 2010 19:11

Heej!

Just nu sitter jag vid datan och lyssnar på barnlåtar med Alva, hon vill lyssna på Pippi Långstrump! Hon ska sova här, ochn i morgon ska Alva på Jamtli:P  Så roligt för hon:D

I morgon ska jag upp till Mormor och äta Kams, Actually, I like it :S I have very weird taste buds ;)  Tror de hände då en viss person la  fulla munnen med Peppar -.-' aja!

Och vet ni vad jag lyssar på nu?

Var är tvålen- Tosse Bark ^^

Lyssna på den, ger verkligen roliga minnen!

TVÅLELUEJAAH! HEHE^^

Var är tvålen broder, ge mej tvålen syster :P

Hihi, inte precis min musiktyp men det funkar ju xP

Men, Hope you have a good while when I Ate Kamsa tomorrow!

 

Have fun!

I drop by Later or tomorrow! hugs and kisses everyone;)

Av Sofie - 4 augusti 2010 13:40

Heej!


Ja som sagt, hoppas vi ska n¨gonstans i sommar. Inge kul att bara varam hemma nästan :( It could be really fun to go on Grönan or Liseberg, I mean I really love carousels (staving) Men man kan ju som sagt inte få som man vill hela tidn. Men det skulle iaf vara roligt. Today I want to bake;) because I did not make it yesterday:P  Men vi får väl se om jag orkar, plus att jag kan ine gå ut heller -.-  Har typ munsår :( woops inte så kul!!! Men mamma ska köpa Anti, juste jag ska ju ringa na! aja menvi hörs!


Have fun!

I drop by late, hugs and kisses! Everyone;)

Av Sofie - 4 augusti 2010 11:16

Heej!


Vaknade upp för ett tag sedan, gick och käkade lite frukost sedan så satte jag mig hära^^ Med vad som gjorde mej mest besviken var att det var ett jävla skit väder, liksom regn och målningt och ingen sol? Vad är de för  FUCKING MORNING?

Inte precis världens bästa väder:( igår var det ju så himmla fint... aja, man kan inte får all man vill här i världen x)


Have fun!

Idrop by later, hugs and kisses! Everyone:)

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards