It's our lifes...

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Sofie - 9 augusti 2010 17:36

Heej!

Idag är jag med Bella, som jag redan har sagt xD

Vi tittade på en film och bella tyckte den var sorgsen! Men inte, som tur var, xP Men hon tänkte på en viss person! när hon såg att Pappan dog... Synd synd synd, men jag grinar inte för en film... Eller jag har jur aldrig upplevt att någon som jag känner har dött så jag vet inte hur det känns och då är det ganska svårt att grina för en film! Men aja vilket som så tittade vi på  The last song:) Inte så bra, gillar inte Drama filmer så mycket... Komedier ska de vara:P Men nu ska vi nog hitta på någe:) Vi kanske ska  och knäppa nya bilder:D Hehe aja! Vi får väl se, eller hur?;)


Have fun!

I drop by later

Av Sofie - 9 augusti 2010 11:35

Heej!


Har ingen aning om när jag somnade igår, eller jo. Jag tror att jag somna vid 1 tror ja, sedan vaknade jag igen vid 4 och då var jag ju tvunngen att kliva upp för då var plåstret borta från mi näsa? :O Hur hade den kunnat fara bort? Har ju aldrig hänt mej förut. Aja vilket som så kanske jag somna vid 6 igen? och sedan väkte erik mej vid 10 -.- Så jag är typ as trött nu:(  Men i vilket som så ska jag snart ta och fixa mej:P Ska vara med Bella idag:) Det var så länge sedan, hon har ju varit på semester ett tag nu :) Så jags ka ta och fixa mej. Ska nig försöka fixa ett par nya bilder -.- Känns som dom ja har är så old! Men vi hörs!

    

Vi!

 

Have fun!

I drop by later:)

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards