It's our lifes...

Alla inlägg under april 2010

Av Sofie - 30 april 2010 11:01

Heej alla!


Är fortfarande i stan men idag ska vi fara till åre:D Jag, Bella & Becky:D

Kommer bli så roligt.

Veckan med prao har varit ganska rolig, men på ett sätt tråkigt också:(

Vi fick städa för det mesta, eller sortera saker och packa upp kartonger, Inte så roligt, så praoa inte på MAX HABURGERRESTURANG.

Just nu så har jag nyss duschat och och Becky är i duschen nu, hon är ganska segx) Men det gör inget för då får jag mer tid att blogga:D


Men vi får höras<33


Pusspårejj<3

Av Sofie - 27 april 2010 21:13

Heej alla!


Nu så tänkte jag blogg lite då jag fick låna datan medans bella duschar:D Ganska roligt faktiskt efter som att jag inte bloggat så mycket. Så som ni såg så kunde jag tyvärr inte uppdatera något i Söndags:( Men jag kan ju skriva lite om lägret:D


Fredag<3

Vi kom ju till hållandsgården där vi sov, fick lasange som middag och marängsviss till efterrätt, sedan så packade vi upp och lite annat.

Det vart mycket roligare på kvällen för då fick vi göra vad vi ville, fast vi var tvungna att gå och sova kring tolv. Alla gick och lade sig vid ett och sedan då ledaran hade somnat klev alla typ upp igenx)


Lördag<3

Då klev vi upp käkade frukost, gick igenom gamla och nya testa mentet i bibeln typ, fast dom läste ju inte igenom den utan dom berättadeen histora för varje bild dom viase typ:D

Sedan så gjorde vi något mer:) Kommer inte ihåg så mcyket, jo förresten Gabrielle döpte sig på kvällen(: Sedan hade vi lekstund efter, NAMNLEKEN lekte vi:D Jag fick ett diplom för ja hade bäst namnminne(:


Söndag<3

Vi skulle gå någon pilgrimmsvandring, jag slapp... Åkte in till åre på sjukhuset istället:( 

Sedan så åt vi lunch och packade ihop och for hem.

Sedan då jag kom hem så packade jag och duschade och gick till bella sedan så for man till östersund.


Måndag<3

Fösta dagen på Max, vi fick inte göra särskillt mycket faktiskt:( lite tråkigt, fick till och med sluta lite tidigare...


Idag/ Tisdag<3

Vi fick göra mycket mycket mera och det vart mycket roligare också:D

Vi fick sluta tidigare idag med(: Så vi gick till Jens paroplats(: och sedan till Lina, Sofie och Annelis praoplats, dom hade jätte snäll chef:D

Sedan mötte vi Rebecka och Anna på Cubus(: Köpte nya kläder,

Knallrosa linne och svarta leggings typ:D jätte snyggt:D

Sedan snart ska jag duschha (Y)


Pusspårejj<33

Av Sofie - 22 april 2010 17:41

Hej alla!


Jag kände att jag ville in och skriva lite innan jag ska åka och träna:P

Jag kommer inte kunna blogga något i helgen tror ja! möjligt vis på söndag men bara kanske:D

Men ni får ha det så bra medans jag är borta

Kanke uppdaterar ikväll kring 8 också:D

Plus att idag är det Criminal minds:D


Pusspårejj<3

Av Sofie - 20 april 2010 20:21

Godkväll bloggen!


Idag har jag varit med bella och vi har fixat praoplats, gaska roligt ställe, och som ni kke vet så kommer jag inte kunna sitta något vid datan och blogga under hela vecka 17 ): Lite trist är ju, och jag kommer tappa sjukt mycket besökare under den veckan :( Får se om jag kke kan smyga in och kika lite och Uppdatera under veckan, och till helgen ska jag på konfaläger(: så jag kommer  nog inte kunna blogga till helgen heller, tycker att det är piss men det är inget man kan göra åt(: Som sagt  jag var ju med bella idag, vi städade och möblerade om mitt rum, önskar ni kunde se det:P Sedan då mamma kom hem hade hon köpt två par skor från sko punkten och en bh från Kappahl:P NICE, plus att dom ena skorna hade josse valt och dom var snygga:D  Svara med Stjärnor på :D

Dom andra skorna var rosa med zebra ränder:D och bhn vad rosa dårå:D Men nu ska jag nog duscha och göra lite annat,


Pusspårejj(:

CSI

Av Sofie - 19 april 2010 20:27

God kväll bloggen!


Sitter med datan i mitt knä och dricker gott te medans jag väntar på att CSI och MediuM ska börja :D

  

Vart ett liten uppdatering just nu men det får ni nöja er med :D


God natt

Pusspussalla:D


Jag gillar Kommentarer(a)

Av Sofie - 19 april 2010 16:17

  Heej alla!


Jag har lust att ladda upp några bilder på mig och Becky, för det har jag inte gjort ännu (:

Nyfikna?

Dom är jätte roliga och super flummigx) Vi tog en massa bilder men jag väljer bara ut dom bästa:D

enjoy

Om du vill se större

(klicka)


 

   

 

   

  

Där har du ett par typiska tonåringar xD





Pusspårejj:D

<3

Av Sofie - 18 april 2010 20:02

Heej alla!


Idag har jag inte gjort särskillt mycket faktiskt...

Lite tråkigt, men men:(

Vart en lite uppdaterning idag igen, får se hur det blir i morgon:P

Jag ska iaf ha HK på elevensval:P


Pusspårejj<3

:)

Av Sofie - 17 april 2010 10:05

Becky och Bella sov his mig inatt(: vi  tänkte dygna men det slutade med att bella somna sedan jag och typ sist becky xD

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards