It's our lifes...

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Sofie - 14 april 2010 21:29

Heej alla!



  


Haha, jag hade lagt upp denna bild på bdb och sedan fick jag en komentar

 
Elin: de ser ut som becky suger på typ.. en korv :o
 
Jag: Haha:O Men det kanske hon gör också;)
 
Elin: Haha:D
 
Jag: men hennes tunga är ju lik typ.. en korv:O ;)
 
Elin: haha:P
 
Jag: :P
 
 
Sedan lite senare
 
  
 
Elin: sa ju de xd
 
Sofie: Ja:P men var bara tvungen att göra en bild(:
 
Elin: hahahhah :D
 
Sofie: det är nog inta bara vi som tycker de,fast becky kommer nog int bli så glad :S <3
 
Sedan fick jag  utan Jens också,
 
 
Jens: hahahahahhahaha Grodface!
 
Jag: Hahaha, vem menar du? :P
 
Jens: du :p
 
Jag: Hahahahahhaa(: Aah men jag är ju en groda så:)
Lika ful, hihihihi(:
 
 
Hahahah:P
Vad tycker ni? Har becky en korv tunga? :P
 
SORRY BECKY<33 OM DU VART LITE SUR:(
 
Pusspårejj<3
 
 
  
Av Sofie - 14 april 2010 15:59

Heej alla!


Idag har det varit en vanlig skoldag på hkn hade vi teori miljö typ, och hade vi typ en slags tävlingx) killarna mot tejerna. Gissa vilka som vann?):

Och idag vet jag inte vad jag ska ta mig till att göra:O  Plus att vi har ringt två praoplatser  som vi  vill praoa på men på ena stället svarar dom inte och andra skulle dom ringa upp(: hoppas att det blir så som vi tänkt.

Men nu ska jag göra något annat skoj(: harebradå!






Pusspårejj<3

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards