It's our lifes...

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Rubrik saknas

Av Sofie - 20 april 2010 20:21

Godkväll bloggen!


Idag har jag varit med bella och vi har fixat praoplats, gaska roligt ställe, och som ni kke vet så kommer jag inte kunna sitta något vid datan och blogga under hela vecka 17 ): Lite trist är ju, och jag kommer tappa sjukt mycket besökare under den veckan :( Får se om jag kke kan smyga in och kika lite och Uppdatera under veckan, och till helgen ska jag på konfaläger(: så jag kommer  nog inte kunna blogga till helgen heller, tycker att det är piss men det är inget man kan göra åt(: Som sagt  jag var ju med bella idag, vi städade och möblerade om mitt rum, önskar ni kunde se det:P Sedan då mamma kom hem hade hon köpt två par skor från sko punkten och en bh från Kappahl:P NICE, plus att dom ena skorna hade josse valt och dom var snygga:D  Svara med Stjärnor på :D

Dom andra skorna var rosa med zebra ränder:D och bhn vad rosa dårå:D Men nu ska jag nog duscha och göra lite annat,


Pusspårejj(:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Sofie - 3 december 2010 18:27

Heej! Har skapat en ny blogg www.hoflejjens.bloggplatsen.se     Enjoy!   puss och kram! ...

Av Sofie - 11 november 2010 10:02

Heej!   Det nvar länge sedan jag skrev just nu för att jag ahr inte haft tid. En stud funderade jag på att ta bort bloggen osv men jag kände för att kanske börja skriva igen. Plus att jag behöver verkligen en ny header, den jag har nu är ful och ...

Av Sofie - 29 september 2010 11:10

Tjenixen! Sitter på skolan nu, har svenska:PppPPppP Har typ ganska mycket att göra -.-' Först sa våran lärare! Ni får tills på Måndag att göra ett berv om något i 1:a världkriget, och även två valfria saker till Boken Jinx, och det var ju inget ...

Av Sofie - 28 september 2010 21:53

hej!   Bloggade senare iag med men jag har varit med Isabelle hela dagen hon gick hem nyss:D Vi har baka snoddas:) Sedan så har jag ju haft det gana kewl också:P Plus att den 6 Oktober är det Plöjfoto och jag och Findus vet redan hur vi ska s...

Av Sofie - 27 september 2010 19:30

hej! Har absolut inget attskriva om -.- jag önskade att jag pallade ladda upp bilderna från åre men jag gör ju inte de-.-' Men lite bilder kan vi få se men inte alla :P   Biggsan, Hoflejjen och Findus   Min snygga FakeFree vattentatoo :P Och mit...

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards