It's our lifes...

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofie - 23 juni 2010 14:00

Hej bitch!



Än så länge har detta sommarlov varit piss! Jag har för det mesta suttit inne och tittat på THE OC, jag är inne på den sista sesongen på 2 veckor:O  dom 3 första har liksom 25 avsnitt, och jag är inne på 11 avsnittet på sesong 4!  Roligt att inte ha något att göra? Jag har varit med vänner, men inte så många!

aja, idag ska jag vara  med Jennifer :P hon sa sova här x) och imorgon ska jag till Pernilla för hon fyllerår :D


Hare bra alla!


puss

 

Av Sofie - 12 juni 2010 15:16

Tjo:D


Än så länge, har helgen varit awesomex) Fast det är nog bara för att det änligen är SOMMARLOV som man längtar efter så mycket. Igår var det skolavslutning, Rebecka sov här och vi var både ute och inne:D  Tittade mest på hur många som vart fullax)  int så  många tror ja!  Det är så roligt att se folk som är fulla som inte brukar vara de x)  Jag och becky lade oss ganska tidigt för vi var rättså trötta x)

Idag så är mamma uppe i backen på något så då får jag och josse laga maten, taco blire nog:P Funderar på att göra klart maten så den är klar innan mamma kommit hem, då blir hon nog gla!


Tjao:D

Av Sofie - 9 juni 2010 15:56

Heej ala!


Nu har jag kommit igång med min blogg igen:D vad tycker ni om de då? :D

hoppas ni blir glada:D Det var typ länge sedan jag bloggade, då pratade jag om då jag for till åre och prao! Ska försöka fixa en ny design också tyep:D


Idag ska vi käka hos grannarna på andra sidan vägen, nice! (:

och i morgon ska jag in till stan:D


Hare bra alla!


Pussen till er!!

Presentation


Hoflejjen och Findus!
Hoflejjen ligger ner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards